Infolinka / Objednávky na 0903 520 898

Reklamácia a vrátenie

Reklamácia a vrátenie tovaru

 

Reklamácia tovaru

V prípade, ak obdržíte tovar s vadou, alebo sa vada na tovare objaví počas jeho používania v zákonom stanovenej lehote, máte právo podať reklamáciu.

Dôležitým krokom je čo najdetailnejšie vyplniť reklamačný protokol  a špecifikovať poškodené časti na základe montážneho návodu s fotodokumentáciou poškodenia. Každá reklamácia je individuálna a v každom prípade sa snažíme prípad riešiť v čo najkratšom čase k spokojnosti oboch strán.

 

vyplniť reklamačný protokol

alebo

stiahnuť reklamačný protokol

 

Lehota na vybavenie reklamácie je 30 kalendárnych dní. Lehota začína plynúť po doplnení všetkých podkladov nevyhnutných pre riešenie reklamácie.

 

Vrátenie tovaru

Tovar, ktorý ste si zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu a nespĺňa Vaše očakávania, máte právo vrátiť na základe všeobecných obchodných podmienok do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar je potrebné vrátiť na vlastné náklady k nám na prevádzku: Čierny lúh 1130/2, Nová Baňa 968 01. Vrátený tovar by mal byť doručený v neporušenom a v originálnom obale.

Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť súbor  „odstúpenie od zmluvy“ a informovať nás prostredníctvom e- mailu info@najmatrac.sk alebo telefonicky na čísle 0903 520 898

Suma z objednávky Vám bude zaslaná na Váš účet do 14 dní po doručení tovaru k nám a jeho skontrolovaní.

 

Nákupný košík

DOPRAVA ZDARMA. NEVÁHAJTE A OBJEDNAJTE

Sign in

No account yet?

Call Now Button